لانرهلدینگ برترین موسسه مهاجرتی به کشور آلمان

آوسبیلدونگ داروسازی در آلمان

ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید:

آوسبیلدونگ داروسازی

داروسازان اعضای ضروری گروه مراقبت‌های بهداشتی هستند، و با بهترین توصیه و ترکیب داروها و ارزیابی نسخه به انسان‌ها کمک می‌کند. به عنوان یک داروساز، می توانید برخی از بیماری‌ها را ارزیابی و درمان کنید، دارو تجویز کنید.متخصصان داروسازی در آزمایشگاه، داروخانه و بیمارستان درگیر هستند. مشاغل در داروسازی و علوم زندگی شامل طیف هیجان انگیزی از نقش‌ها و رشته‌ها از مراقبت مبتنی بر جمعیت تا کشف و توسعه داروها و درمان‌های جدید است.

به طور کلی اکثر دوره‌های آوسبیلدونگ رایگان هستند و اگر دوست دارید در حین آموزش، به صورت عملی نیز در رشته خود کار کنید این دوره مناسب شماست. کمبود نیروی کار در آلمان باعث شده دولت این کشور مهاجران زیادی را جذب کنند و قوانین مهاجرت و اقامت را بسیار آسان کرده است. پس فرصت مناسبی برای ورود شما به آوسبیلدونگ داروساز مهیا شده است.

محتوای آموزشی آوسبیلدونگ داروسازی

شما در این آوسبیلدونگ، به عنوان دستیار برای داروسازان آموزش خواهید دید. وظایف شما بسیار شبیه به وظایف آن‌ها است؛ از جمله تجویز دارو، توصیه به مشتریان، تولید داروهای ساده.

کمبود نیروی متخصص و گسترده شدن روز به روز داروها و علم پزشکی نیاز به داروساز حرفه‌ای با اطلاعات بالا در آلمان احساس می‌شود. با آموزش به عنوان یک تکنسین داروسازی، شما از همه مواد و همچنین اثرات و عوارض جانبی آنها مطلع می‌شوید.

آوسبیلدونگ داروسازی در آلمان یک دوره سه ساله است. محتوای آموزشی آوسبیلدونگ داروسازی ترکیبی از آموزش داخل مدرسه و کارآموزی در یک شرکت است. شما در سال اول آموزش با مبانی داروسازی آشنا می‌شوید و نحوه ارائه توصیه‌ به مشتریان، نحوه بهترین سازماندهی نحوه استفاده داروها را یاد می‌گیرید. در سال دوم آموزش مقررات و جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد از جمله به دست آوردن دانش کافی در رابطه با داروهای بدون نسخه و سیستم‌های حسابداری. و در آخر، در سال سوم نیز شما محاسبه قیمت بروز داروها و اثرات آن‌ها را یادمی‌گیرید و البته دانش پیشین خود را در رابطه با داروها گسترش می‌دهید.

وظایف شما در این شغل سفارش کالا، پذیرش کالا، کنار گذاشتن و نگهداری کالا، مشاوره به مشتریان در مورد اثرات و استفاده از داروها و حسابداری است.

داروسازان معمولا به صورت شیفتی کار می‌کنند البته ساعات کاری شما کاملا بستگی به محلی که در آن کار می‌کنید دارد.

مزایای دوره آوسبیلدونگ داروسازی در آلمان

  • جذب بالای نیروی کار در بالا و بازار کار پویا
  • حقوق مناسب در طی دوره اوسبیلدونگ و بعد از اتمام دوره
  • مهاجرت بدون تمکن مالی
  • آموزش تخصصی در سه سال
آوسبیلدونگ داروسازی

شرایط آوسبیلدونگ داروسازی

افرادی که بالای 18 سال سن دارند و دارای مدرک دیپلم و مدرک زبان آلمانی هستند می‌توانند برای این آوسبیلدونگ اقدام کنند. برای شرکت در آوسبیلدونگ تسلط به زبان آلمانی بسیار مهم است همچنین برای اقدام برای آوسبیلدونگ در آلمان محدودیت سنی وجود ندارد اما برای مهاجرت و دریافت ویزا سن شما برای سفارت مهم است و با سن بالا ممکن است نتوانید از طریق آوسبیلدونگ مهاجرت کنید. البته اگر سابقه کاری و یا گواهی دوره کارآموزی مرتبط با این زمینه داشته باشید، باعث برتری شما نسبت به سایر متقاضیان می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای ویزای آوسبیلدونگ داروسازی آلمان

متقاصیان ویزای آلمان برای ورود به این کشور از طریق آوسبیلدونگ باید مدارک زیر را داشته باشند:

  • مدرک زبان آلمانی
  • در صورت نیاز تمکن مالی نسبت به حقوق دریافتی
  • بیمه درمانی
  • مدرک تحصیلی متوسطه
  • در صورت گذراندن دوره مرتبط، گواهی ارائه شود

درآمد آوسبیلدونگ داروسازی

شما برای شرکت در این دوره هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید بلکه حقوق هم دریافت می‌کنید.

حقوق ناخالص شما در سال اول آموزش بین 815 تا 1125 یورو ، سال دوم 865 الی 1230 یورو و در سال سوم 995 الی 1375 یورو است.

بعد از اتمام آموزشتان به عنوان یک داروساز، ماهیانه حدود 2100 یورو ناخالص درآمد خواهید داشت. البته این حقوق معمولاً با کسب تجربه و صلاحیت حرفه ای افزایش می‌یابد.

با لانرآوسبیلدونگ زیر یکسال بیا آلمان...

فهرست مطالب

با لانرآوسبیلدونگ زیر یکسال بیا آلمان...

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *