لانرهلدینگ برترین موسسه مهاجرتی به کشور آلمان

آوسبیلدونگ گل فروشی

ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید:

آوسبیلدونگ گل فروشی

آموزش در آوسبیلدونگ گل فروشی را می توان رنگارنگ و خلاقانه توصیف کرد. در اینجا یاد می گیرید که چگونه دسته گل ها و چیدمان هایی را با توجه به ایده های خود و خواسته های مشتریان بسازید. شما اجازه می دهید اتاق هایی که در آن مراسم عروسی یا مراسم برگزار می شود مانند بهشت زیبا شوند. با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد دوره آموزشی آوسبیلدونگ گل فروشی به شما بگوییم.

دوره آموزشی دومنظوره شما 3 سال طول می کشد. شما برای شرکت در این دوره حداقل به گواهی دیپلم نیاز دارید. آموزش هر ساله در این رشته، در پاییز شروع می شود. پس از آموزش به عنوان گل فروشی، دقیقاً خواهید فهمید که کدام گل برای چه موقعیتی مناسب است و چگونه از آن مراقبت کنید. 

شما عمدتاً ایستاده کار خواهید کرد و بلند کردن و حمل گل آرایی های سنگین یا گلدان های گل نیز بخشی از مشخصات شغلی شماست. بنابراین آمادگی جسمانی به اندازه خلاقیت و احساس شما نسبت به رنگ ها و اشکال مهم است.

چگونه گلفروش شویم؟

یکی از بزرگترین آموزشگاه های گل فروشی، شرکت Blume2000 با حدود 190 شعبه در سراسر کشور آلمان است. مطمئناً یک موقعیت کارآموزی در این شغل خواهید یافت. از آنجایی که سیستم آموزشی دومنظوره است، نه تنها می توانید در گل فروشی کار پیدا کنید، بلکه به طور منظم در یک مدرسه حرفه ای آموزش ببینید.

در این ترکیب از محتوای آموزشی تئوری و عملی، همه چیز را در مورد گیاهان گلدانی، گل آرایی، تاج گل، تزئین سفره و گل های ترحیم یاد خواهید گرفت. همچنین در جدول زمانی شما تئوری نسبت و رنگ، دانش سبک، دانش تجاری و استراتژی های ارتقای فروش و همچنین اصول گیاه شناسی و حفاظت از گیاهان وجود دارد. بنابراین در هر کاری که مربوط به گل و گیاه است، حرفه ای می شوید و سپس می توانید در امتحان نهایی IHK خود را ثابت کنید.

وقتی اولین مشتریان وارد فروشگاه می‌شوند، می‌توانید به آنها مشاوره حرفه‌ای بدهید. دستورالعمل‌های مراقبت از گل‌ها را به آنها بدهید و خواسته‌های آنها را برای یک دسته گل یا چیدمان خاص برآورده کنید. البته این نیاز به خلاقیت، مراقبت و مهارت های ارتباطی شما دارد.

چه دوره های آموزشی برای آوسبیلدونگ کل فروشی وجود دارد؟

اگر می خواهید پس از آموزش، گل فروشی خود را راه اندازی کنید یا مدیریت یک شعبه را به عهده بگیرید، گزینه های مختلفی دارید. به عنوان مثال، شما می توانید در آموزش های بیشتر برای تبدیل شدن به یک گل فروشی یا تبدیل شدن به یک استادگل فروشی ، یا به عنوان یک تکنسین دارای گواهی دولتی متخصص در باغبانی شرکت کنید. پس از آزمون کارشناسی ارشد و ایجاد دانش خود، می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

اگر آموزش خود را در شرکت بزرگی مانند Blume 2000 انجام می دهید، می توانید بعد از آموزش در یک برنامه آموزشی داخلی شرکت کنید. با “برنامه اسپرینتر” در عرض 12 ماه به طور بهینه برای چالش مدیریت شعبه آماده خواهید شد و به عنوان مثال یاد خواهید گرفت که چگونه به کارکنان انگیزه دهید و موفقیت شعبه خود را کنترل کنید.

آوسبیلدونگ گل فروشی

حقوق افراد در دوره آوسبیلدونگ گل فروشی

در طول آموزش به عنوان گل فروشی، حقوق شما نسبتاً کم است. با این حال، از سال 2020 حداقل دستمزد برای کارآموزان وجود دارد. به عنوان یک گل فروشی، قطعاً در سال اول آموزش حداقل 585 یورو ناخالص در ماه دریافت خواهید کرد. در سال دوم، دستمزد شما به حداقل 690 یورو افزایش می یابد و در سال سوم حداقل 790 یورو در ماه درآمد ناخالص دارید.

اگر شرکت آموزشی شما متعهد به یک قرارداد جمعی باشد، ارقام دستمزد مشخص شده در آن اعمال می شود. قرارداد جمعی جدید برای گلفروشان از اول جولای 2021 لازم الاجرا است. در ایالت های فدرال قدیمی، در سال اول آموزش 664 یورو، در سال دوم 705 یورو و در سال سوم 767 یورو به صورت ناخالص در ماه درآمد کسب می کنید. در ایالت های فدرال جدید، دستمزد استاندارد برای کارآموزان دقیقاً با حداقل دستمزد برابر است.

حقوق افراد پس از اتمام دوره آوسبیلدونگ گل فروشی

هنگامی که آموزش خود را با موفقیت به پایان رساندید، می توانید به طور مستقل کار کنید و به عنوان یک گل فروشی آموزش دیده حقوق به میزان قابل توجهی دریافت کنید. به طور کلی، دستمزد شما به سطح صلاحیت، تجربه حرفه ای، موقعیت در شرکت و همچنین مکان شما بستگی دارد. میانگین حقوق گل فروشی ها در آلمان بین 1560 تا 2100 یورو ناخالص در ماه است.

هزینه پایه جدید برای گلفروشان آموزش دیده از 1 ژوئیه 2021 اعمال شده است. در ایالت های فدرال غربی از جمله برلین 1961 یورو و در ایالت های فدرال شرقی 1688 یورو است.

با آموزش بیشتر به عنوان یک اقتصاددان گل فروشی، نه تنها دانش تخصصی عمیق در زمینه طراحی و گیاه شناسی دریافت خواهید کرد، بلکه آموزش های اولیه در زمینه اقتصادی را نیز دریافت خواهید کرد که به شما امکان کار در سطح مدیریت را می دهد. به بیان ساده، یاد خواهید گرفت که چگونه مشاغل گل فروشی را اداره کنید و به کارمندان و جوانان آموزش دهید. به عنوان یک اقتصاددان برای گل فروشی، می توانید انتظار حقوق ناخالص 2100 تا 2300 یورو در ماه را داشته باشید.

آموزش بیشتر برای تبدیل شدن به یک استاد گل فروشی می تواند درهای بیشتری را به روی شما باز کند. به عنوان یک استادکار، راه خوداشتغالی برای شما باز است. شما مجاز به آموزش کارآموزان هستید و می توانید ایده های خود را در مورد یک تجارت گل فروشی محقق کنید. در یک رابطه استخدامی به عنوان استاد گل فروشی، متوسط ​​حقوق مشابه اقتصاددانان برای گل فروشی در محدوده بین 2000 تا 2300 یورو ناخالص است. اگر جرات دارید که یک کسب و کار راه اندازی کنید، درآمد شما بستگی به گردش مالی دارد که با کسب و کار خود ایجاد می کنید.

آوسبیلدونگ گل فروشی

دوره های آموزشی پیشرفته در آوسبیلدونگ گل فروشی

  • آموزش به عنوان گل فروشی:

پس از آموزش گل فروشی، شما برای هر مناسبت گل و گیاه طراحی می کنید، از کالاها مراقبت می کنید، خرید کالاهای جدید را انجام می دهید و هزینه ها را برای مواد و قیمت محاسبه می کنید. آموزش برای حرفه شما همان چیزی است که کود برای گیاهان است. زیرا فرصت های هیجان انگیز زیادی برای پیشرفت در گل فروشی وجود دارد که نباید آنها را از دست بدهید.

 

  • طراح هنری گل / اقتصاددان برای گل فروشی:

دو دوره آموزشی بیشتر که به شما صلاحیت های بیشتری برای سازماندهی و مدیریت در گل فروشی می دهد دوره های آموزشی بیشتر به عنوان طراح برای هنر گل  آرایی و به عنوان مدیر برای گل فروشی است. دوره های آموزشی بیشتر توسط قانون ایالتی تنظیم می شود و در دانشکده های فنی برگزار می شود. شما باید دو سال زمان آماده سازی را برای خودتان جهت کسب مهارت برنامه ریزی کنید.

 

  • استاد گل فروشی:

آموزش بیشتر به عنوان استادکار در بین گلفروشان محبوبیت خاصی دارد زیرا پس از آن می توانید وظایف تخصصی و مدیریتی را در تمام زمینه های تولید و فروش محصولات فلورستیکی بر عهده بگیرید. حتی اگر بخواهید مستقل  شوید، می توانید در آموزش های بعدی چیزهای زیادی برای آینده خود بیاموزید.برای آموزش های بیشتر باید دو تا چهار سال برنامه ریزی کنید. دوره های مقدماتی برای شما ارائه می شود، اما فقط امتحان اجباری است. می توانید انتظار هزینه های تا 4000 یورو را داشته باشید.

 

  • مطالعات:

اگر دیپلم دبیرستان دارید می توانید با تحصیل مثلاً در رشته باغبانی و محوطه سازی یا معماری منظر، آموزش گل فروشی خود را دنبال کنید. دوره لیسانس شش ترم به طول می انجامد و همچنین می تواند به صورت پاره وقت تکمیل شود.

 

  • راه اندازی کسب و کار:

اگر می خواهید به عنوان گل فروشی به شغل آزاد دست پیدا کنید، می توانید یک مغازه گل فروشی یا یک تجارت برای ارائه خدمات تزئینی گل افتتاح کنید. بهترین راه برای آماده شدن، شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است.

با لانرآوسبیلدونگ زیر یکسال بیا آلمان...

فهرست مطالب

با لانرآوسبیلدونگ زیر یکسال بیا آلمان...

درخواست مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *